środa, 6 listopada 2013

Rozdział 16

Rozdział 16
-To nie prawda..-powiedział w obronie blondyn..
                                                                      ***Oczami Ani***
Obudziła mnie rozmowa chłopaków. Udawałam  że śpię i pod słuchałam. Wiem że nie powinnam tego robić,ale byłam ciekawa o czym rozmawiają. Była chwila ciszy.
-Wiemy że zakochałeś się w Ani, nie mów że tak nie jest. Po my wiemy lepiej- powiedział Harry.
-Właśnie nie wiecie. Ja jej nie kocham!!!-powiedział, a raczej krzyknął Blondyn. Coś mnie ukuło jak to powiedział. Ale nie przejmowałam się tym za bardzo. Udawałam że się obudziłam.
-Co to znowu za krzyki ?- powiedziałam ziewając i spojrzałam się na chłopaków.- O Niall, co tam ? gdzie wczoraj byłeś ? -dodałam jak bym nic nie wiedziała.
-Nie wiesz ?- powiedział Liam
-Wiem, ale chciałam być miła-powiedziałam i zrobiłam smutną minkę.
-Ej nie smutaj-powiedział po chwili,
-Ania? nie jesteś może głodna ? może zrobić ci śniadanie ? -powiedział Zayn, a ja się tylko zaśmiałam
-nie jestem, a po za tym wczoraj mi robiłeś-powiedziałam
- no i co? zaraz zrobię ci śniadanie i nie mów mi nic! nigdy nie będziesz głodna przy mnie-powiedział i wstał
- Ej..było mi tak wygodnie-zrobiłam smutną minę a reszta zaczęła się śmiać.
-Zaraz wrócę ze śniadaniem i ci będzie znowu wygodnie-powiedział Zayn i po chwili znikną za drzwiami.
-czy on zawsze jest taki wygodny ?-powiedziałam rozciągając się
-Yyyy. my raczej nie śpimy na nim całą noc, więc nie wiemy-powiedział Harry i zaczął się śmiać
-To teraz wam mówię. Zayn jest wygodny-powiedziałam.Po chwili przyszedł Zayn ze śniadankiem.
- Na serio? śniadanie do łózka ?-zapytał Liam jak Zayn położył mi przed nosem śniadanie.
-No to co? Robię to co powinien Niall robić-powiedział Zayn a ja zrobiłam zdziwiona minę
-Czemu niby Niall miał by mi przynosić śniadanie -powiedziałam trochę zdziwiona
-no właśnie, czemu ja?-powiedział blondyn
- Po to chyba ty się w niej zakochałeś nie ja-powiedział, a ja byłam jeszcze bardziej zdziwiona.
-Yyyyy.?-powiedziałam. Gdy nagle....

hej oto rozdział 16 krótki ale jest ;) jutro napisze next :) nie długo weekend <3 i będę pisać nowe rozdziały mam nadzieje że blog się podoba ? miłego czytania

3 komentarze: