wtorek, 5 listopada 2013

Rozdział 15

Rozdział 15
-Przepraszam..-powiedział Louis...

                                                        ***Oczami Louisa***
Martwiłem się o Nialla, a on tak po prostu ze gdzieś poszedł i nikomu nic nie powiedział. A teraz przyszedł jak by nic się nie stało..
-teraz cicho..zasnęła-powiedział Zayn patrząc na Anie..
-Jak słodko śpi-powiedział blondyn.
- Noo-powiedział Harry który chwile temu się obudził..
- Zazdroszczę ci siostry. Jak ja bym miał taką siostrę to od razu bym poleciał to tego dupka i pokazał bym mu kto tu rządzi-powiedział Harry..
-Jak by powiedziała jeszcze gdzie on mieszka..-powiedział Liam..
-Ale o co chodzi? o kim mówicie? -zapytał Niall, który nic nie wiedział jako jedyny z naszej piątki..
-Jak ty sobie poszedłeś gdzieś. Po filmie zauważyliśmy że cie nie ma. Dzwoniliśmy do ciebie, a ty nie odbierałeś. Jak w końcu odebrałeś. Ania zaczęła myśleć i wiedziała gdzie jesteś. chodziarz do było dziwne dla nas. Później powiedziała dlaczego wiedziała gdzie jesteś..-powiedział Liam
-Powiedziała że parę lat temu przyjechała tu że swoim chłopakiem, który ja zdradził i zostawił dla innej- ciągną dalej Harry.
-Później Ania powiedziała że znalazła miejsce gdzie ty wczoraj byłeś. Powiedziała też że nadal kocha swojego byłego. Chodziarz od ich zerwania minęły trzy lata- Dokończyłem
-Aha..Biedna-powiedział Niall
-No, a mam pytanie..czemu wczoraj tak po prostu sobie poszedłeś nie mówiąc nic ? -powiedziałem
-Nie wiem-powiedział trochę spłoszony
-Uuuuu......-powiedział Harry- Niall się zakochał, tylko w kim ? -dodał
- Nie wiesz ?- zapytałem
-nie, w kim? -zapytał
-hehe na serio nie wiesz? nie widzisz jak się patrzy na Anie ?- zapytał Liam
 -Na serio ? -zapytał zdziwiony-Uuuuu.. to już wszystko rozumie- dodał i uśmiechnął się
-to nie prawda- powiedział w obronie blondyn........

hejka oto rozdział 15. Może jutro dodam next <3 kocham was <3

2 komentarze:

  1. super pisz szybko dalej:* kckckc ♥ tylko szkoda, że jest taki króciutki... ;ccc

    OdpowiedzUsuń