poniedziałek, 4 listopada 2013

Rozdział 13

Rozdział 13
- Mogę wam to opowiedzieć,ale nikomu macie tego nie mówić. Dobrze? - powiedziałam....
(nadal oczami Ani)
- komu mielibyśmy powiedzieć ? - powiedział  Harry
-Nie wiem, ale nawet Niallowi macie tego nie mówić. Okey ? - powiedziałam
- Ale Niall  jest jednym z nas-powiedział Liam
- okey, ale nikomu po za nim ok  ? -powiedziałam
-Dobrze, to powiesz ?- powiedział Louis
-Dobrze a więc tak. To zaczęło się jak miałam 12 lat. Byłam wtedy z moim chłopakiem Oliverem na wakacje tu. Przed wyjazdem do Polski poszłam ostatni raz się przejść i znalazłam to miejsce. Poczytałam trochę o nim. Później wróciliśmy trzy lata później tu na wakacje i wtedy zaczął się koszmar, którego nie chciałam nigdy wszyciu mieć. Ale stało się niestety-powiedziałam
-no ale co się stało? jaki koszmar?-powiedział mój brat.
- Mój chłopak Oliver ciągle gdzieś wychodził. Jak się go pytałam gdzie chodzi mówi ze do znajomych. Ale po dwóch tygodniach że mną zerwał po powiedział ze mu się znudziłam i że woli inne ode mnie. A najgorsze jest to że ja go nadal kocham- powiedziałam i zaczęłam płakać.
-Już spokój. Nie płacz..-powiedział Zayn i bardziej mnie przytulił..
-Zabije go-powiedział Louis- Jak można ranić osoby bliskie, ja tego nie rozumie.-dodał i mnie przytulił
-normalnie, szczególnie dla chłopaków. Im nie zależy na uczuciach innych- powiedziałam.
-Ej, nie mów tak, my tacy nie jesteśmy.Szczególnie Louis i Niall. Oni dla bliskich osób zrobią wszystko, a ty akurat jesteś siostrą Louisa,więc masz szczęście jak nie wiele osób- powiedział Liam, a ja się lekko uśmiechnęłam.
-Jedna żyletka, Jedna żyła, Jedno życie, Jedna chwila-pomyślałam i popatrzyłam na swoje ręce. Miałam wiele blizn po cięciu się. Zayn to zauważył.
-czemu to robiłaś- powiedział a chłopaki nie wiedzieli o co mu chodzi.
- za bardzo go pokochałam, za bardzo go kocham..-powiedziałam i schowałam twarz w dłonie. Zayn mnie przytulił.
- Ale nie musiałaś tego robić-powiedział Zayn
-Ale nikt nie umiał mi pomóc. Nikt nie umie mi pomóc...-powiedziałam
-My ci pomożemy- powiedział Louis.
-No właśnie my ci pomożemy- powiedział Harry- we wszystkim, tylko musisz nam mówić, wszystko-dodał
-My zawsze ci pomożemy, nie ważne jest dla nas nic innego tylko ty -powiedział Liam- W parę godzin stałaś się dla nas ważna. A szczególnie dla Louisa i Zayna. -dodał..
-dziękuje, wy też staliście się dla mnie najważniejsi, chodziarz znamy się parę godzin. No może z Zaynem trochę dłużej, ale i tak waz bardzo lubię..-powiedziałam i się do nich uśmiechnęłam.
-Louis...oddaj mi siostrę-powiedział Zayn, a ja tylko się uśmiechnęłam

hej, oto moja szczęśliwa 13 <3 xd napisałam dzisiaj dla was 3 rozdziały <3 i jeszcze chce mi się pisać xd więc może nie długo dodam nexta ? <3 miłego czytania <3 przepraszam za błędy..

1 komentarz: