poniedziałek, 4 listopada 2013

Rozdział 12

Rozdział 12
-Świetnie najgorszy dzień w moim życiu, teraz to na pewno będzie zła.-pomyślałem..Położyłem się na trawie i po chwili zasnąłem...
                                                             ***Oczami Ani***
-Świetnie, nie słyszałaś jego tonu głosu? okłamał nas- powiedział Liam-pewnie teraz sobie chodzi nie wiadomo gdzie i z jakiego powodu- dodał
-hallo ja go znam od paru godzin. Chyba tak szybko bym nie rozróżniła jego głosu. Ja nawet Karoliny głosu czasami nie rozróżniam, więc się mnie nie czepiaj- powiedziałam
- A właściwie to kto to jest ta Karolina i Emilka ? -zapytał Harry
-Jej najlepsze przyjaciółki- powiedział Zayn
-dzięki, ale umie chyba mówić-powiedziałam- to gdzie on może być. Był w parku, ale nie dawno poszedł gdzieś i nikt go nie widział. Jak z nim rozmawiałam słyszałam szum wody. Czyli jest gdzieś nad jeziorem, albo rzeką. Jest jedno jezioro o którym nie wie nawet paparazzi. to jest to jezioro- powiedziała i wyciągała telefon. :  ( tylko że wieczorem )
Każdy się na mnie dziwnie spojrzał. Nie rozumiałam ich. To jest logiczne myślenie. 
- Co ? już nie można myśleć ? Jak byście myśleli do tez byście na to wpadli-powiedziałam- Tylko jest jedno ale...to miejsce znajduje się za Londynem.. Dlatego nikt o nim nie wie. - dodałam 
-Mam pytanie...skąd to niby wiesz jak ty mieszkałaś całe życie w Polsce i nie dawno przyjechałaś ? - powiedział Liam, a ja się trochę zarumieniałam, przypomniał mi czasy kiedy byłam z moim byłym którego to tej pory kocham, chodziarz minęło już 3 lata. posmutniałam.
-nie ważne- powiedziałam i usiadłam na fotelu.
-Ej,mała co jest? -powiedział Zayn. Usiadł obok mnie i przytulił. 
-Nie ważne-powiedziałam smutno. 
-dobrze jak nie chcesz to nie musisz mówić. Ale nie bądź smutna. -powiedział Zayn 
- mogę wam to opowiedzieć, ale nikomu macie nie mówić. Dobrze ?- powiedziałam........


hejka oto rozdział 12 <3 wow jak szybko ten czas leci :) dopiero był 3 a teraz 12. jeszcze dzisiaj dodam 13/14 rozdział. Mam nadzieje że wam się blog podoba ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz