niedziela, 3 listopada 2013

Rozdział 10

rozdział 10
-Ojeju, dziękuje-powiedziałam słodko i się do niego uśmiechnęłam...           
          

                                                                ***Oczami Nialla***
Coś mnie zakuło jak sobaczyłem jak Ania tak słodko powiedziała i uśmiechnęła się do Zayna. Chyba na prawdę się w niej zakochałem. Nie to jest nie możliwe. Znam ją od paru godzin i miałbym się w niej zakochać ? już sam nie wiem co mam o tym myśleć. Ale chyba na serio się w niej zakochałem.  
                                                              
                                                               ***Oczami Zayna***
  Jaki ona ma słodki a za razem śmieszny głos. Fajna jest. Jak Horan jej zrobi krzywdę do nie wiem co mu zrobię. Widzę jak ten wariat na nią patrzy. Zakochał się w niej od pierwszego wejrzenia. Ładna by była z nich parka. Usiadłem na wolnym miejscu koło Ani.
-I jak smakuje ?- zapytałem się
-Mhm, pycha. Nawet Emilka tak nie umie gotować, a była na kursach kulinarnych- powiedziałam i razem z Zaynem zaczęliśmy się śmiać.-Jak byś miał jakąś restauracje i tak gotował, do uwierz ze bym przychodziła codziennie do ciebie- powiedziałam i się uśmiechnęłam.
-Hmm. ciekawa propozycja. Chyba założę 10 restauracji- powiedział z wielkim uśmiechem.
- hehe no chyba już nigdy nie będę głodna - powiedziałam i zaczęliśmy się śmiać
-może lepiej chodźmy do mnie to pokoju, nie przeszkadzajmy im - powiedział
-okeeeeey - powiedziałam. Poszliśmy do pokoju Zayna. Miał śliczny pokój. Usiedliśmy na jego łóżku i zaczęliśmy rozmowę. Cały czas się wygłupialiśmy i śmialiśmy.
                                                              *** Oczami Louisa***
Zauważyłem że Niall jest smutny jak Ania jest z Zaynem. ( jako przyjaciele). Chyba się nasz Blondyn zakochał. Zayn zabiera mi siostrę. Ale ze są przyjaciółmi to ja nic na to nie mogę zrobić. Po chwili Liam zaproponował żebyśmy obejrzeli jakiś film wszyscy sie zgodzili. Poszliśmy do salonu. Ja, Liam i Harry siedzieliśmy na Sofie, a Niall na fotelu. Harry powiedział żeby Niall poszedł po ''Zakochaną parkę'' jak on na nich  powiedział. Niall poszedł po nich....

hejka oto rozdział 10 <3 jeszcze dzisiaj powinnam napisać jeszcze jedną część :) miłego czytania <3


1 komentarz: