czwartek, 31 października 2013

Rozdział 8

Rozdział 8.
-dziwne, każdy w szkole mi to mówił- uśmiechnęłam się...

Fajnie nam czas zleciał. Polubiłam tą piątkę wariatów. A w szczególności polubiłam Nialla. Jest taki słodki.
Wyjęłam telefon żeby zobaczyć, która jest godzina. Gdy spojrzałam na zegarek w telefonie zdziwiłam się że jest ta godzina. Była 23:54. Wow szybko z nimi czas leci.
-Ej, ja już muszę lecieć jest już 23:54. Karolina na pewno się martwi. Ciesze się ze akurat was poznałam-powiedziałam i chciałam wstać. Lecz Zayn złapał mnie za rękę i powiedział.
-Nie puszczę cie samą o tej porze, nawet o tym nie myśl. Spisz dzisiaj u nas- powiedział bez zastanowienia
-Nie będę wam na głowie siedzieć- powiedziałam
-Nie będziesz!- powiedział uradowany Horanek- Spisz dzisiaj tutaj ! -dodał uradowany jak by zobaczył jedzenie, ja tylko się zaśmiałam
- on tak zawsze jak jakaś dziewczyna śpi u was? -zapytałam śmiejąc się z wygłupów Nialla
-Nie, tylko teraz jak ty tu jesteś- powiedział Zayn śmiejąc się. Liam włączył jakiś film. Po godzinie zrobiłam się senna. Niall to zauważył.
- Jesteś śpiąca ? chodź pokaże ci gdzie masz spać i przy okaziiznajdę ci jakąś piżamę - powiedział i wstał z fotela- chodź -dodał, a ja zrobiłam do co mi kazał i pożegnałam się z chłopakami. Po chwili Niall otworzył jakieś drzwi które znajdowały się na górze, na końcu korytarza. Wszedł do pokoju. Pokój był piękny.

Niall wyszedł i po chwili przeszedł z jakąś bluzką. 
-Masz -powiedział i podał mi ciuch 
-dziękuje- uśmiechnęłam się
-nie ma za co, dobranoc- powiedział słodko
-dobranoc-powiedziałam, poszłam do łazienki się przeprać. Położyłam się na łózko. Było takie miękkie i ciepłe. Wzięłam telefon i napisałam SMS-a do Karoliny.
                                                ''Ja dzisiaj się u chłopców, nie martw się'' 
po chwili odpisała mi 
                                          ''Jak mam się nie martwić, jest prawie 1 w nocy i ty dopiero teraz piszesz ? ale dobrze że napisałaś w ogóle, dobrze dobranoc ;**'' 
odpisałam 
                                          ''dobrano ;**''
Poleżałam jeszcze sobie i po chwili zasnęłam....


oto rozdział 8 <3 przepraszam że taki krótki, moim zdaniem mi nie wyszedł ;c przepraszam za błędy... 
kolejny rozdział dodam jutro ;*** kocham was <3

1 komentarz: