czwartek, 31 października 2013

rozdział 7

Rozdział 7
-miło was poznać, wasze miny były bez cenne-powiedziałam i z Zaynem przybiłam pjone...

                                                   ***Oczami Louisa***
Myślałem że już nie przyjedzie. Jak Zayn przyszedł bez niej myślałem że już nigdy jej nie zobaczę. Nie wiedziałem że zrobią taki teatr. Bylem w szoku jak ją zobaczyłem a jednocześnie byłem szczęśliwy że w końcu ją zobaczyłem. Lecz nie wiedziałem jak mam się zachować. Prawie nic o nie jej nie wiem. Boje się że powiem coś i już więcej nie będzie się chciała ze mną znać. za dużo chyba myślę. Nie wiedziałem jak się odezwać. Widać było po niej że się mniej boi ode mnie. W końcu po chwili ciszy się odezwałem.
-hej, miło cię w końcu poznać- powiedziałem z uśmieszkiem
- hej, no mi też miło cię w końcu poznać-uśmiechnęła  się,  a po chwili dodała- nie bój się mnie, ja cię nie zabije, ciesz się a nie bój. Ciesz się z każdej chwili -powiedziała słodkim głosem i uśmiechnęła się.
-Chyba masz racje, ale nie wiedziałem jak się zachować..nigdy w takiej sytuacji nie byłem.-powiedziałem
-hehe a ja byłam ? jesteśmy oboje w takiej sytuacji i jakoś się tak nie boje ani denerwuje, zachowuj się normalnie. Po prostu bądź sobą. ~ Bądź sobą, Każdy inny jest zajęty~ Liam Payne -powiedziała z uśmieszkiem.
-Ej, skąd znasz  te słowa ? -zapytał się zdziwiony Liam
-kto by ich nie znał - powiedziała zdziwiona
-a nie powiedziałem wam jednego o nie -powiedział Zayn- ona jest naszą fanką i wiem o nas prawie wszystko-po chwili dodał, a ona się zaśmiała-ups-dodał, a ona zaczęła się śmiać..
                                                     *** Oczami Ani***
Nie mogę, Zayn ciągle mnie rozmiesza.- pomyślałam
- Zayn czemu ty musisz być taki głupi ? ale w dobry sensie głupi -zaczęłam się śmiać, a on tylko zrobił tą swoją dziwną minkę
-ja głupi -zrobił smutną minę.
-ej nie smuć się-też zrobiłam smutną minkę, a po chwili przypomniałam sobie że chłopaki się na nas patrzą i zaczęłam się śmiać i po chwili dołączył do mnie Zayn. Po chwili się uspokoiliśmy. usiedliśmy wszyscy na kanapie i chłopcy chcieli żebym trochę o sobie opowiedziała.
-Ale co chcecie wiedzieć o mnie? -zapytałam się
-może powiedz co lubisz robić w wolnym czasie-powiedział Liam
-wiedziałam że to powiesz. Okey co lubie robić w wolnym czasie.. hm lubię tańczyć, grać na gitarze, robić żarty, śmiać się, wychodzić z przyjaciółmi, śpiewać i czasem pogram sobie w piłkę nożna..-powiedziałam- a i kocham jeść - dodałam i zaśmiałam się
-o nie! moja krew! -wykrzyczał Niall, a wszyscy zaczęliśmy się śmiać.
-dziwne każdy w szkole mi to mówił, -uśmiechnęłam się....

oto rozdział 7 <3 może jeszcze dzisiaj dodam rozdział 8 ? mam pomysł co to niego. Uważam że mi nie wyszedł ;/// przepraszam za błędy ;c miłego czytania <3


3 komentarze: