piątek, 18 października 2013

rozdział 3

                                                            Rozdział 3 

Jeszcze chwile sobie porysowałam i zaczęłam iść w stronę domu gdy nagle...



szłam w stronę domu. Wyciągnęłam telefon i zaczęłam szperać w nim. W
ogóle 

nie skupiłam się na drodze i na kogoś wpadłam. Oby dwoje leżeliśmy na ziemi. 

Szybko się podniosłam i wyciągam rękę żeby pomóc tej drugiej osobie.

-hej, przepraszam. mogłam się na drodze skupić a nie na telefonie - 

powiedziałam trochę spłoszona

- nie to ja przepraszam. Jestem Zayn, Zayn Malik - powiedział a ja dobiero 

teraz się skapłam ze to on

- Ja jestem Ania, Ania Ross- powiedziałam

- Ej czekaj,ej nie powinnaś nazywać se Ania Tomlinson ? - powiedział z 

uśmieszkiem

-sama już nie wiem - powiedziałam i od razu pogorszył mi się humor

- ej nie smuć się- powiedział przytulając mnie

- do wszystko mnie przerasta - łzy same mi zaczęły lecieć

-ej nie płacz,może się przejdziemy - zaproponował

- ja mam czas więc jak chcesz możemy gdzieś iść - powiedziałam i lekko

uśmiechnęłam

*** Oczami Zayna***

wow. , nie wiedziałem ze Louis ma taką ładną siostrę.Chyba będę ją musiał

zabrać do Louisa jak się dowie ze jak ja poznałem do mnie chyba zabije

- to gdzie idziemy -zapytała się mnie .....


hej jak myślicie gdzie zaprowadzi ją zayn? hmm rozdział4 dodam póżniej ;**** kocham was miłego czytania

1 komentarz: